hahah det är synd om min pappa

nu har jag reducerat min önskelista :) så nu när jag åker till min pappa så kommer han bli en fattig man XD shoppinglistan ligger på 2568kr. Min pappa frågade vad jag fanns till för? mitt sj'lvklara svar var (även omdet ser drygt ut för er som l'ser och inte var med) för att spendera dina pengar, är det nån annan som har sakt så till sin pappa/mamma :).
Eftersom att jag nästan alltid köper mina kläder på Ginatricot så finns självklart alla dom kläder jag ska köpa där XD
även om jag för typ nått årsen inte bryde mig om kläder, mode eller något sådant (fint ord va)  men nu så tycker jag det är kul att kolla på kläder, FAST kollar bara på datan orka gå i massa butiker (ännu ett av mina fina ord) när man kan titta på datan sen kanske åka och prova och köpa kläderna där ;)

2012-05-17 | 06:58:02 | mode | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Anonym

snygga kläder till en snygg tjej

2012-07-06 // 12:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback