köplistan

allt ni kommer få se är vad jag möjligtvis ska köpa i göteborg och ni hittar allt på gina :)
( den här skjortan var jätte söt och det är kul att knapparna är bruna så att dom sticker ut lite)
(en klassig jeans jacka eller väst är alltid fint till sommaren)
( min syster har en sån här och den är riktigt varm och go att ha på sig på kvällen ett plus är ju att den är super fin)
( jag tror att fransar kommer vara ganska inne nu i sommar  jag menar det är ju  ur gulligt och passar jätte bra till jeans shorts)
(jag tror även att nitar kommer vara inne eftersom att det är sjukt fint roligt och kreativt. det finns att köpa lösa för att sätta på ex. en tråkigt tröja)

2012-03-21 | 00:14:07 | mode | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Emma Lannebrink - Adhd och depression, samt hobby fotograf

Bloglovinbyte? :)

2012-03-21 // 10:41:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback