jag är så freaking trött på det här...................

asså jag är så jävla trött på all jävla skit snack, kan folk växa upp nån gång eller. Jag blir även jävligt trött på folk som inte kan stå för vad dom har gjort och folk som klagar på min PERSONLIGHET, förstår inte hur vissa människor tänker ibland. Man bara hm om jag säger att hon behandlar sin pojkvän illa eller är uppkäftig mot sin mamma utan att tänka på hur jag själv är så sårrar jag henne inte och jag klankar inte ner på vem hon är (personlighet) eller ?

(ursäkta språket men hade ni varit här hos mig hade det nog låtit värre)

2012-03-27 | 04:04:10 | thoughts | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback