asså hur orkar folk med sig själva

satt nyss och läste nåt så idiotiskt och omoget att jag ville slå till dom med en lax eller nåt......
 
om två 96:or ger sig på en liten 98:a över internet så är dom tydligen kungar (tror dom), i mina och jag hoppas fler ögon så ser dom så jävla korkade ut. 
 
asså om ni skulle råka läsa det här jag ni vet vilka ni är så lyssna nu 
 
ni är idiotiska omgona obildade idioter som antagligen är testdjur för smink och det är därför bådas hjärnor är helt sabbbbbbbbbbbbbbade jag är ledsen men ni idiotförklara er själva!
 
and btw lär er vad en pundare är innan ni ens tänker på att använda det ordet!!!!!!
 

2012-06-20 | 02:14:18 | thoughts | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback