olyckan kan komma snart eftersom mitt liv suger för tillfället

från 96 till 11, min statestik har gått ner lite sen jag börja skolan kan jag ju säg men det är bara en dålig sak i mitt liv, jag har inga byxor att ha på mig imn när vi ska spela in en film :O jag är otroligt förälskad, som madde säger. i en kille som aldrig skulle lägga tid på att ens lära sig mitt namn :( jag tror att alla tjejer vet hur det känns kanske ni killar med....



kvällens låt adele dont you remeber


2012-01-16 | 18:40:07 | musik | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Angel ☆

Hejsan!

Är du intresserad av att bli "Veckans Star" i min blogg? Gå då in här och anmäl dig: http://dinn.blogg.se/2012/january/tavling-veckans-star.html#comment



Vill du inte ha dessa kommentarer så ber jag så mycket om ursäkt och önskar dig en fortsatt trevlig dag! =)

2012-01-16 // 22:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback