modern dans hm kanske eller kanske inte

hej alla mina små fjädrar sitter och tittar på dans videos på min kära vän youtube OCH ( avslöjande bakrums musik ) funderar på att börja dans och inte vilken dans som helst utan (bakrums musik) modern asså så awesome dans asså, ihihhih assa hihihh så bra hihih och hihi så hihihn a w e s o m e,



nä men helt seriöst fundera faktiskt på att börja  dansa modern
jajaja 
awe some haha.



 
om ni nu söker på lekebergs skolan 6a dansar 2010 så kommer min old class upp jag är lyckligt vis inte med, men det är verkligen roliga videos att titta på ( dans filmer för er sominte förstog det )

natt natt



2012-01-29 | 02:23:27 | thoughts | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback