kaoooooooooooooooooos kung fu panda

jag hatar människor som inte förstår att det inte är coolt att...

- Röka
- dricka
- och klä sig som en slampa .

läste nyss ett skit fult inlägg om en tjej som hade varit full på nyår och hade inte kommit ihåg ett piss, det var typ något i den här stillen.


hej hur var erat nyår själv kommer jag inte ihåg mitt men från dom som var med dom hade jag tydligen hånglat med nån randm kille, men vi hade inte....

typppp K jag bryr  mig inte om du var full och hångla med nån det är inget att skryta om.

blir så trött på sån skit!!!!!!!!!!!!





2012-01-05 | 22:47:55 | thoughts | 4 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Johanna Öberg.

haha så sant gullunge

2012-01-05 // 22:54:30
» Haanna Axelsson

bra där!! :)

2012-01-05 // 22:58:19
» ronja

sv: Okej låter bra! Ska lägga till dig efter att jag skickat iväg den här kommentaren :)

2012-01-05 // 23:48:23
» ronja

Men snälla är du avundsjuk eller vadå? Vad är det för mening att blogga om något du inte bryr dig om? Sluta läs dennes blogg om du stör dig så mycket -.-

Svar: hahah va
emeliegullme.webblogg.se

2012-07-16 // 19:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback