emelie dissar.....

hej alla nu är det så här att jag ska köra en liten hiss och en liten diss.


morgonens hiss går till låten här under (city boy )
och  nu till det jag ville komma fram till är morgonens diss

 

svenska filmer är det värsta jag vet, den ända svenska filmen som jag faktisk tycker om är kronjuvelerna.
alla andra är jätte dåliga och i sverige gör dom nästan bara deckare jag hatar deckare, även om sverige är det ända landet i världen som kan göra bra deckare, så har det blivit för mig asså att sverige inte kan göra några filmer om det inte är deckare blää och fyyy    


   


2012-01-11 | 04:53:06 | thoughts | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Tess

Hur mår du idag? :)

2012-01-11 // 13:52:53
» DAISY

Åh tack så mycket, vad snäll du är! :)

2012-01-11 // 20:00:06
» Diman Dilir

fin bild:)

varför det?:O

Äppelpj är skit gott, ed vaniljglass och vaniljsås! mums!<3

2012-01-13 // 17:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback