dagens diss / dagens låt

dagens diss är till dom  som tror att jag tar åt mig av kommentarer för det gör jag verkligen inte.


Hora tex är nån som säljer sin kropp och eftersom att jag inte gör det så vet jag att jag att jag inte är en hora så varför ska jag ta åt mig,


och till en speciel person i skolan som gav mig en kommentar som jag inte har hört förut ( du tror att du är boss)asså va vad fick du det ifrån helt seriöst, jag skulle aldrig kunna bossa över nån, alla  har sin  egna vilja och om nån kommer  ändra på det så kan jag försäkra dig om att det inte kommer vara jag.


dagens låt
 

2012-01-23 | 15:16:25 | thoughts | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback