Sholololo


Johanna in tha house hoppas ni lever efter att ha sätt den charmiga bilden på mig ovanför! Tänkte gästblogga lite även om jag suger på det. Jag heter alltså Johanna och äger en egen blogg, jag är alltså tjejen som emelie stal designen från så om ni kikar in HÄR så kommer ni nog bli rätt förvirrade av våra likadana designer oyeeeah. Hur som helst jag har alltså känt emelie i snart 6 år, vilket är en rätt lång tid enligt mig, en utav mina äldsta vänner och en utav den bästa. Ha en trevlig kväll och glöm inte kika in på min blogg!!! Klicka HÄR eller på bilden!

2012-02-26 | 17:18:34 | mode | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» LORISSA LOVEBOMB

sv: jo det är alldeles utmärkt med mig. Vem kan vara ledsen i dagens vårväder? ^^



Vad gör du mer ikväll då?

2012-02-26 // 17:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback