säg vad jag inte gör för dig din idiot

hejhej kom nyss hem och nej jag får inte vara ute till halv 3 men var det ändå hehe olydig tjej men ne,
idag har varit en riktig ap dag säger jag bara har varit trött hela dagen och typ sovit hela dagen haha men kvällen blev iallafall räddad av en prins med en ful mössa (förlåt haha) men ska sova så natt natt

2012-02-25 | 02:43:39 | thoughts | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» LORISSA LOVEBOMB

Älskar bilden, sparade den på we heart it :)



Jag vet faktiskt inte, men jag har blivit bjuden på två fester idag i alla fall så på kvällen blir det festligheter. Men utan alkohol. Eller kanske melodifestivalen om jag blir lat. Ska du se melodifestivalen?

2012-02-25 // 14:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback