svar på frågestunden :) del 1

tycker du mer om kaffe eller te om du måste välja något av det? jag väljer nog te, tycker att kaffe är jätte äckligt xd

vad tycker du om facebook timeline :o? asså jag tycker inte att det är nån större ide att klaga eftersom att dom ändra på det hela tiden!

gillar du ost :) haha aa

blir du ofta sjuk :( ehm aa, jag tror att jag har det sämsta immunförsvaret i hela sverige

hur ska din dröm kille vara ( se ut och krav) :) blåa ögon blont hår xd nä skoja bara har inte nåt krav på hur han ska se ut men jag har ju krav t.ex. att han ska respektera mig

har du någonsin haft en vatten tatuering :) japp en groda

gillar du glee :)? yes

hej asså jag älskar din blogg och har läst den ett tag önska bara att du kunde bloggar oftare :) först och främst tack :)  men nu till frågan, önska att jag kunde men jag bloggar bara när jag känner för det eller när jagh har nåt att blogga OM

färg på bh`n :)
haha ehm marin blå x)

favvo mat :) har ingen aning :o

hur länge har du bloggat:) den här bloggen har jjag har sen juli 2011 men jag har nog bloggat sen maj 2010 eller nåt :)

vad använder du för hårsprey :) dom bästa :) haha ne men jag använder två olika proffs och en wella hairspray

ska du lägga ner din blogg :( ne det tror jag inte :)

favorit film tror nog att det blir stolthet och fördom

favorit tröja har inte nån favorit tycker om alla mina kläder )

vad har du för mobil en htc desire z :)

hur många barn vill du ha :) vill inte ha barn :)

När ska du färga håret :)? ska försöka få mitt hår blont i sommar sen ska jag dippa blåt så i slutet av sommaren är jag nog klar med mitt hår :)

har du nån favorit bok :)? japp :) house of night serien :)

vilken parfym använder du :)? britney spears parfym midnight :) 
vilket land skulle du vilja åka till :)? hm svår fråga jag vet faktiskt :o

blir du vän med dina bloggläsare på facebook :)? nej det vore ganska olämpligt eftersom att jag inte vet vilka ni är :o

favvo pizza? vet inte :o

favvo låt?
favvo sak? min data och min mobil :)

gillar du robert pattinson? nepp :)

gillar du neon trees ? japp älskade deras låt animals
tror du på vampyrer ? haha nej inte längre x)

bästa låten 2012 ? vet inte men låtarna jag har lyssnar på mest är animal och vampie smile :)

är du på g eller i förhållande med nån ;) nepp jag var på g med nån men kännde att jag mådde bättre utan honom :)

favoritfärg? alla mörka färger t.ex marin blå och svart

favoritsiffra? har nog inte nån eftersom att alla siffror är awesome XD

mål i livet? har jag inte tänkt på :o

mål med bloggen? asså jag har inget större mål med min blogg :)

största rädslan? hm spindla tror jag och höjder ehm glömde nästan nålar :)



varför vill du stänga ner din blogg :( pallade inte blogga bara :)

har du nån favorit blomma :)? nepp :)


simpsons eller family guy :)? simpsons. För jag klara verkligen inte av han där peter får typ adhd på han dumhet han är verkligen korkad :s

om du skulle pierca dig var skulle du pierca dig då :) i läppen antagligen :)

drew roy eller simon baker :)? Drew så klart :D


Gillar du att måla :)? näää :)

gillar du att fota :)? japp men har bara min mobil kamra just nu så får önska  mig nåt bättre när jag fyller år :)

tror du på ödet :)? ibland

vilket smink använder du mest? som jag har skrivit innan så använder jag inte så mycket smink men jag måste nog säga att min consealer :)

vart köper du dina kläder :) oftast ginatricot eller cubus :)

gillar du justin bieber :D asså jag vet inte jag ogillar honom inte men om jag gillar honom vet jag inte, jag gillar hans låtar :)




vad är din orginal hårfärg:)? haha ehm orginal hårfärg :) grööön

favorit godis xd zoo apor

favorit ämne i skolan :)? musik och engelska :)

när fyller du år :)? 10 augusti :)

är du mörkrädd :)? ehm aa :(

vilka bloggar läser du :)?  biffkriminellaollahabeautyfreakslinndajohansson och sweetbubblees :)

vad vill du jobba med :) människor  :)

vilket är ditt favorit djur jag hatar djur :(

vilken är din favorit färg :)? mörka färger

vem är din bästavän :)? mina kusiner felicia och linnea eftersom att dom nästa alltid säger som det är :)


vad är det bästa som har hänt dig :)? att jag föddes

har du nån favorit låt:)? aa vampire smile :) låten  finns längre upp i det här inlägget

om du fick vara vem som helst för en dag vem skulle du vara :)? mig själv

2012-04-03 | 18:08:46 | thoughts | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback