använd inte ordet adhd

asså bara så ni vet så alla hat kommentare jag får anmäls och tas bort osv osv.

idag elleridag nyss så fick jag en kommentar om att jag inte skulle använda ordet ahdh för att förnedrade dom som har adhd :o

om jag hade haft adhd så hade jag inte alls känt så jag hade fan varit stolt över det eftersom att det skulle vara en del av mig!

för några veckor sen så var jag på ett ställe som heter bup och prata de med dom och gissa vad jag kan möjligt viss ha nåt som heter trotssyndrom buttututuututuutututut im still me :oo


2012-04-26 | 10:29:56 | thoughts | 5 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Therese

Dock känner jag såhär att det är din blogg, och du ska väl ändå får skriva vad du vill då? eller har jag fel. ska man behöva anpassa sig till andra i sin blogg. Man ska vara sig själv, och för att vara sig själv så ska man ju få skriva det man vill :/. (min åsikt om detta) :P

2012-04-26 // 10:48:48
» elin

Håller med Therese, skriv om vad du vill, det är din blogg! Allt väl med dig?

2012-04-26 // 16:00:29
» linn och silvia

Hej sötnosen! :)

Vad gör du en sådan här lördag? :)



Vi har iallafall dagens blogg på våran blogg och skulle tycka det vore skit nice om du var med! :)

Direktlänk: http://linnochsilvia.blogg.se/2012/april/dagens-blogg-3.html#comment



Ha en fortsatt bra helg!

Kramar.

2012-04-28 // 12:49:38
» Annika

Fin blogg :)

2012-04-28 // 20:56:58
» Jasmin - The dream of being famous!

Hejsan hur har din vecka varit? :)

Fin blogg btw!

2012-04-29 // 14:12:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback