I let it fall, my heart, And as it fell, you rose to claim it, It was dark and I was over, Until you kissed my lips and you saved me,

heeej fick lite tid över så tänkte blogga lite om det är okej... klart der är okej hahah
idag har jag pluggat städat och släppt ut taylor ( en katt som sov här ) inte så mycket men har mer att göra,
Igår gjorde jag mat säger man gjorde eller lagade jaja sak samma men nu till det jag verkligen vill säga asså när man har en blogg och bara skriver om sin vardag sä tycker inte jag att det är så där  jätte kul att läsa bara typ aa idag har jag gått på promenad det är ju igentligen roligare om den handlar om mode,sex och såna saker så jag funderar på om jag ska börja ge tips på hur man kan måla naglarna eftersom jag älskar att måla mina naglar och jag målar andras naglar och dom brukar bli nöjda så kanske kommer nåt inlägg om det då hahah jaja




puss hej

2011-09-23 | 12:30:13 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Marie Hanna Nyberg

allt bra idag? :D

sv: gött :)

2011-09-23 // 17:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback