jag har tråkigt och aa

bara för att alla andra bloggar som jag läser gör en sån här

 

 

 

1. har du haft sex?- hahahah nej

2.röker du?-  nepp
3.har du druckit alkohol?- ja ;)
4.har du rökt på/knarkat?- vad är det för fråga :s
5.hur ofta festar du?- hahah typ aldrig

6.va gillar du att dricka?- cola och päron cider ;)
7.har du skurit dig?- inte me flit iallafall...

8.har du bra självförtroende?- nepp sämsta självförtroenedet ever

9.hur mår du?- bara bra dusj?
10.har du någon gång brutit mot någon lag? - haha ja undrar vilka jag inte brutit mot hihih

 

DÖD/LIV

 

11. har du varit på begravning?- japp och det var svart och grått och vitt

12.isåfall vilka?- min låsas-morfar
13.har någon när dig dött?- ja ;(

14.hur vill du dö?- asså va

15.vill du dö?- nej

16.har du någon gång varit på dop?- ja hallå det födds ju nån varje sekund det blir många dop

17.isåfall vilka?- orka rabbla upp alla.

18.gillar du livet?- asså ja hellre det här livet en inget

19.vem som står dig nära fick barn senast?- mamma

20.vill du har barn, och hur många?- nej ucsh jo men kanske ;)

 

DU

 

21.vart bor du?- i en håla 2 mil utanför örebro
22.vart går du i skola?- fjugesta

23. hur lång är du?- 1,65 ungefär kanske lite längre.

24.är du snygg?- vet inte ;)

25.är du nöjd med ditt utseende?- ibland

26.va gillar du mest med dig själv?- mina ögon ;)

27.och vad vill du ändra på?- nästan allt men ändå inte för man ska vara nöjd med sig själv :o

28.va heter du? Emelie

29.gillar du ditt namn?- ja elr jag är ju nöjd om man ska säga så

30.va gör du på fritiden?- SOOOOOOOOOVVVVERRR och är med johanna och massa andra tråkiga

 

FAVORIT

 

31.mat?- hamburgare ;)

32.dricka?- päron cider

33.färg?- alla mörka ( mörk/marin blå svart brun o.s.v)

34.musik?- olika-

35.låt?- olika.
36.veckodag? alla
37.sport?- sova
38.godis?- olika
39.artist/band?- ingen aning!
40.skådespelare/skådespelerska?- simon baker <3


2011-10-14 | 20:26:05 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback