granne med big foot

Hej ligger i mitt rum och kollar på mtv ema men helt utan förvarning så blir det värsta jordbävning hehe nä men mina grannar sitter verkligen aldrig still det är upp och ner för trappen och inte vet som vad gå är utan dom stampar och springer haha men nu ska jag kolla på ema och äta lite misslyckad kaka puss

2011-11-06 | 22:17:28 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» A.L

haha va jobbigt :D hoppas ema roar dig i alla fall! Vad har du gjort i hegen? :)

2011-11-06 // 22:58:32
» Robert Cayden (www.Caydens.blogg.se)

RE: Varsågod! Kika gärna in på min blogg och säg vad du tycker :)! (Haha det där lät lite tjatigt..) Kram!

2011-11-07 // 00:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback