who am i

sitter och kollar på the x nåntig usa med min söta kusin linnea tänkte bara sägadet så ni vet.
sista inlägget för idag.

hittade den här jätte en jätte fin bloggsom jag har läst ganska länge så klicka  HÄR!!! för att komma till hennes blogg. ( inte hon på bilden)

2011-12-29 | 22:07:07 | mode | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Robert Cayden (www.Caydens.blogg.se)

RE: TUSEN tack :)! Blir verkligen jätteglad! Kika gärna in på min blogg och följ den ifall du gillar den, vore grymt snällt! ♥ Kram

2011-12-30 // 02:22:01
» DIANA ÖSTERBERG

sv; de är bra med mig :)



Är du en nätshoppare? Då kan du få trendiga & välkända märken för upp till 80% rabatt! :)



Läs inlägget så förstår du bättre:

http://dianaosterberg.blogg.se/2011/december/jeffery-campbell-skor-60-rabatt.html#comment



nya erbjudanden kommer nästan varje dag & det är helt gratis att vara medlem!



+ att du får 50kr att shoppa direkt när du blir medlem! När du är medlem kan du även gilla deras facebooksida och få yttligare 100kr att handla för! (rabattkod) :)

2011-12-30 // 12:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback