värsta väckningen någonsin

dumma johanna rummet är typ helt svart sen tänder hon lampan och drar upp rullgardinerna asså det är elakt menmen nu ska jag hem och duscha och göra mig iordning för jag och johanna ska träffa anton fast han är nog lite rädd för mig haha jaja

puss hej

2011-08-12 | 14:04:15 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» emma

sv. Jo de ä bara bra med mig, kram

2011-08-12 // 15:19:24
» Sannalitens.se

Hej! Är du intresserad av bloglovin-byten? I så fall, lägg till mig här: http://www.bloglovin.com/sv/blog/371914/sannalitens/follow och skicka sedan en länk till mig, så lägger jag till dig :) Hoppas allt är bra annars? :) Kramar!

2011-08-12 // 21:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback