sitter på min öde ö och väntar på flaskpost från dig

Hej alla nu sitter jag i bilen på väg hem från göteborg. tack alla ni som var med i helgen ni gjorde verkligen min helg haha men nu är det roliga slut och imorgon börjar skolan igen wää, längtar tills nästa helg inte för att det ska hända nåt vill bara vara ledig fast samtidigt kul och träffa min vänner med jaja Puss hej

2011-08-21 | 16:20:43 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» johanna

Du är söt om någon min vackra vän! Saknar dig med älsklingen min. Tycker även du borde bli bättre på att blogga!!<3

2011-08-23 // 13:08:28
» Sannalitens.se

Svar: Härligt! Vad har du för planer idag då? Ska du göra något roligt? :) Kramar!

2011-08-24 // 12:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback