klant emelie och byggare bob johanna

heeeeeeeeeeeeeeeeej alla nu är det så här hmm att jag är värden klantigaste människa jag och johanna skulle leka typ spioner hahha ne men vi var lite flum men helt plötsligt får jag för mig att sätta mig i fönstret och hålla påså när jag skulle gå ner så rasa hela fönsterbrädan ner och det stog massa glas saker men det var bara en sak som gick sönder som tur är eller tur och tur brädan ramla ner
sen fick johanna eller byggare bob laga den så nu sitter den löst
men jaja det var det nu ska jag lägga upp bilder på vad jag fick i födelsedagpresent eftersom jag har lovat er det











'



haha oj 19 bilder jaja sa ju att det skulle komma en stor bildbomb
puss hej

2011-08-12 | 03:49:31 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» JULIA ERIKSSON

sv; tack så jätte mycket sötnos :D jadå det ska jag göra! kram

2011-08-12 // 10:46:37
» anniepiie

Åhh va mkt fint du fick! :D Kram

2011-08-23 // 18:39:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback