hmmm jag undrar

hmm jag undra om jag ska byta header i så fall får min syster hjälpa mig med den men men imorgon är en stor dag för mig jag fyller år så hurra för mig haha och min älskade johanna kommer hem så glad men det är imorgon det idag så har jag och min syster tagit kort på varandra lite info om min syster är att när vi bodde i götberog var hon modell till ellos kan lägga in bild nån gång så ni får se men men nu ska det bli en liten bildbomb typ 5 kort för orkar inte lägga upp alla

oj det blev visst nio hahah men jaja
puss hej

2011-08-09 | 14:48:22 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Jonna (:

Sjukt fint hår! :) Älskar färgen :D

2011-08-10 // 23:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback